Serviciul notarial promisiuni de vânzare oferă suport profesional pentru încheierea acordurilor preliminare între vânzători și cumpărători, prin care se angajează să finalizeze o vânzare imobiliară sau alte bunuri în condițiile stabilite. Notarul autentifică aceste promisiuni, conferind dreptul de a pune în executare acordul negociat și confirmat prin antecontract și asigură conformitatea cu legislația în vigoare.
Acest serviciu este esențial pentru garantarea îndeplinirii obligațiilor asumate de părți, fiind un pas util pentru siguranța încheierii contractului final de vânzare.
PROMISIUNI DE VÂNZARE
Acte necesare
- Actele de identitate ale vânzătorului și ale cumpărătorului (buletin/carte de identitate/carte de identitate provizorie – în cazul cetățenilor români; carte de rezidență permanentă, pașaport sau act de identitate emis de statul a cărui cetățean este). Cetățenii străini cărora nu li s-a atribuit un cod numeric personal de către autoritățile române vor prezenta numărul de identificare fiscală atribuit de organul fiscal
- Certificat de căsătorie și Convenție matrimonială, dacă vânzătorul și/sau cumpărătorul au încheiat o astfel de convenție
- În cazul în care vânzătorul și/sau cumpărătorul sunt persoane juridice, se vor prezenta:
- Actul constitutiv al societății
- CUI/CIF
- Certificat constatator recent emis de Registrul Comerțului (acesta poate fi obținut și de către biroul nostru contra cost)
- Decizia asociaților sau hotărârea adunării generale a asociaților referitoare la vânzare/cumpărare, care să cuprindă toate elementele necesare autentificării contractului (prețul de vânzare, modalitatea de plată, contul în care se va încasa prețul, persoana împuternicită pentru demersurile finale)
- Procură dată în formă autentică, în cazul în care vânzătorul și/sau cumpărătorul sunt reprezentați la încheierea contractului de un mandatar
- Acte de proprietate, însoțite de documentație cadastrală și intabulare, dacă există
Mențiune: Toate documentele vor fi prezentate în original.