Serviciul Tranzacții se referă la întocmirea si autentificarea unui contract prin care părţile previn sau sting un litigiu, inclusiv în faza executării silite, prin concesii sau renunţări reciproce la drepturi ori prin transferul unor drepturi de la una la cealaltă.
Prin tranzacţie se pot naşte, modifica sau stinge raporturi juridice diferite de cele ce fac obiectul litigiului dintre părţi.
Serviciul tranzacții include, de obicei:
- Asistarea și consilierea în procesul de negociere și redactare a actelor pentru a asigura conformitatea cu legislația și interesele părților
TRANZACȚII
Acte necesare
- Acte de identitate părți: Cartea de identitate, pașaport (doar pentru cetățenii cu domiciliu în străinătate) sau alt document valabil de identificare a persoanei care încheie tranzacția
- Acte de proprietate pentru bunul/bunurile care formează obiectul tranzacției
- Pentru imobile: cadastru și intabulare
- Pentru autovehicule: certificat de înmatriculare, carte de identitate
- Certificat de atestare fiscală (câte unul pentru fiecare proprietar)
- Acte de stare civilă
- Convenții matrimoniale (dacă este cazul)
- Procura (dacă este cazul)
- Orice document relevant pentru contextul care a generat disputa
Mențiune: Toate documentele vor fi prezentate în original.